התאם את סוג המודעה למטרה שלה

מודעה שהמטרה שלה היא למקסם כניסות לאתר או לדף נחיתה, צריכה להיות מוגדרת כזו, 
כך שכל לחיצה על התמונה המופיעה בה תוביל לקישור הרצוי. 
אך אם המטרה היא לא להוביל אל אתר חיצוני אלא למקסם חשיפה של פוסט או לחזק מותג בפייסבוק, מומלץ להשתמש דווקא בפוסט תמונה שפורסם בדף - ולפרסם בניוז פיד ובמובייל בלבד (ללא פרסום צד). מודעת פוסט תמונה בדרך כלל תשיג תוצאות טובות יותר מכל מודעה אחרת – גם אם הנוסח והתמונה זהים לחלוטין בשני המקרים, לכן חשוב מאוד לדעת מה בדיוק המטרה לפני הקידום כדי שלא סתם נבזבז את הכסף שלנו.
  
שינוי קטנטן כזה מסוגל להביא ביצועי מודעה מ-CTR (אחוז ההקלקות מתוך סך החשיפות) של שברירי אחוז, ל-CTR  של 4% ומעלה. המשמעות של מודעת פוסט תמונה לעומת פוסט קישור, לדוגמא, היא יותר מקום לטקסט ולפרטים שחשוב לציין, כולל קישור לדף נחיתה או אתר חיצוני.


כניסה ישירה לתוך פוסט תמונה בדף העסקי יכולה לחולל פלאים בכל מה שקשור לחשיפה ומעורבות גולשים, במיוחד אם התמונה טובה ותוכן הפוסט הכולל מספר טלפון, מייל וכתובת אתר לפרטים נוספים או לביצוע רכישה. בעצם כל מה שיכול להניע לפעולה את הלקוח הפוטנציאל שלך.





לעוד טיפ לחץ כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה