חלוקה נכונה של התקציב

דבר זה נפוץ אצל מי שמקדם את העסק שלו בפייסבוק זהו ההתמקדות במספר הלייקים שהעמוד עצמו מקבל. זוהי טעות שעלולה להשפיע בהמשך על התנהלות של הניהול הדף העסקי. 
הגדילה של העמוד העסקי צריכה לצמוח בהדרגה ותחת הגיון מסוים כאשר יש התאמה בין כמות הלייקים שקיבל העמוד לבין אחוזי המעורבות של הגולשים בדף העסקי, פייסבוק מחשב את היחס בין שני הפרמטרים הללו וכאשר קיים פער בין אלה – פייסבוק מסיק מכך שהתכנים בדף אינם טובים מספיק. 
ניתן לבחון את הפרמטרים לפי מספר הלייקים ולפי הסעיף שנקרא 'מדברים על זה'. כאשר יש פער של לייקים פייסבוק מזהה זאת. ישנם תקציבים שונים – החלוקה של התקציב משתנה מעמוד אחד לאחר ולפי צרכי ומטרות כל עסק בפני עצמו. 
אך הקו המנחה בחלוקת תקציב הפרסום הממומן בפייסבוק חייב להיות מחולק לשניים באופן כמעט שווה – מחצית מן התקציב מטרתו משיכה של גולשים אל הדף באמצעות לייקים ומחצית מן התקציב יקדש לקידום תכנים שונים בעמוד העסקי לקהל יעד הפוטנציאלי.
היחס בין כמות האנשים ש'מדברים על זה' בדף חייבת להיות בסביבות 10 אחוזים מכלל כמות ה'לייקים בדף העסקי.

אז תכלס למה לחלק את התקציב שלכם בפייסבוק?



חשוב מאוד לבחון את הפוסטים/מודעות שאנחנו מקדמים ולא להשקיע את הכל בפוסט 1 כי כל פוסט כתוב אחרת אולי שווה לכם להשקיע יותר בפוסט שכתבת בסוף החודש הכל תלוי במוערבות בפוסט שלכם ככול שיהיה לכם יותר מעורבות והתמונה תהיה איכותית וטובה ומושכת ככה אתם תקבלו את מלאו צומת הלב של הלקוח הפוטנציאל שלכם.




עוד טיפ קטן להצלחה גדולה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה