סקרנות וגורם ההפתעה

בכותרת שיווקית טובה יש משקל משמעותי לעורר את 
הסקרנות של הגולש ולגרום לו להיות צמא למידע נוסף, 
למשל – דבר שחייב לדעת, לא תאמין יכול לקרות וכדומה.
עוד דוגמה והיא מחיי היום יום שלנו חדשות!!! 
כל הכותרות שמופיעות בחדשות מאוד מושכות ומעניינות כי אנחנו רוצים לדעת עוד אז אנחנו נמשיך לקרוא בגלל הכותרת שמושכת אותנו יותר!!! 
ניסוח שמעורר סקרנות יגרום ללקוח להיכנס אל התוכן שלך, 
להבין את הצורך בו וכך גם להשאיר פניות רבות/תגובות. 
יש  להתייחס לגורם ההפתעה כלומר לא לתת את כל המידע בכותרת אלא לחייב את הקורא להמשיך לקרוא על מנת לגלות את המסר. 


טוויטר לעסקים


כאשר כל הפרטים נמצאים כבר בכותרת מהתחלה אין לקורא סיבה להמשיך לקרוא ולהתעניין בשירות שלך וכך הוא יעבור הלאה מהר יותר ואז בעצם נאבד את הגולש. 
כמו כן, יש להעביר בכותרת מסר קצר, ענייני ובהיר. כפי שנעשה בעיקר בפרסום בטוויטר, בטוויטר אפשר לרשום רק מסרים קצרים (הפוסטים בטוויטר מוגבלים ל140 תווים)
לפעמים הכותרת היא החלק הארי במודעת הפרסום עצמה והיא שתקבע האם תתקיים הנעה לפעולה מצד הקורא.

להמשך עוד על כתיבה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה